martes, 3 de mayo de 2011

Anem a per més...

Ara, després d’uns quants dies d’haver iniciat aquest viatge per les noves tecnologies, me’n adone de que aquell principi pareix que estiga a anys llum però tan sols fa un parell de mesos. Quant hem canviat en aquest temps? Jo crec que molt però sobretot en la nostra forma de mirar-ho tot. Abans, i jo de les primeres, ho fèiem tot segons ens deien, no ens molestàvem gens en investigar un poc, en fer les coses per nosaltres soles, per descobrir coses noves. Ara som nosaltres, tot i que cal dir que seguim buscant aquesta facilitat, les que anem investigant cóm fer, cóm canviar, cóm mostrar-nos, cóm avançar en aquest món de les noves tecnologies i, sobretot, mirant cap un futur on serem nosaltres les que deurem intentar que els nens i nenes siguin els que investiguin.

Cal que hi seguim investigant? Que seguim avançant? Per suposat la resposta la coneixem ja tots, sí. El que crec que més m’ha costat, i crec que no sols a mi, és a avançar sense por a equivocar-se, avançar per el gust de descobrir i no només pel fet d’aprovar, de no aprovar o de quedar bé amb algú, de superar a un altra companya o company, etc. Devem pensar que en un futur no tan llunyà les que estarem a l’altra banda serem nosaltres, i per tant nosaltres serem les que devem canviar la nostra forma de pensar. 

4 comentarios:

  1. Gràcies!
    Però ara que el torne a llegir encara canviaria alguna coseta més... sempre sol passar, no? :)

    ResponderEliminar
  2. Pots fer una nova entrada, si vols, destacant el que canvies :-) I, si, sol passar sempre. Nosaltres canviem, el mon canvia i les nostres idees també canvien :-) I és bo.

    Amb el teu permís vaig a citar aquesta entrada en el meu blog :-D. M'agrada molt.

    Jordi.

    ResponderEliminar
  3. Això no cal ni demanar-ho! :)
    I sí, anar canviant coses ho estic fent en el portafolis... Quan ho tingue acabat potser pase alguna cosa per aquí! ;)

    ResponderEliminar