sábado, 21 de mayo de 2011

De blogs...

Una nova reflexió a la qual he arribat després de pegar una ullada enrere i que he posat en el meu portafolis... Tot canvia! :)
Fins que no vaig començar l'assignatura mai m'havia plantejat crear un blog. Sí, havia sentit parlar alguna vegada d’ells però de passada i realment, ara me’n adone, hi tenia un concepte equivocat sobre ells. Pensava que un blog era únicament on, alguna gent, escrivia el que anava pensant, el que li anava passant cada dia, com un diari personal en definitiva però que ho podia veure tot el món (he de dir que en realitat no sabia si ho podia veure tot el món o sols els que volguera l’autor). A mi, que em costa (o em costava) transmetre les coses, el que pensava, quina il·lusió em podia fer crear un blog? Cap, eixa és la resposta.
També he de dir que durant les pràctiques d’aquest any, poc abans de començar l’assignatura, vaig sentir parlar d’algun blog escolar. Més concretament vaig sentir parlar del de l’escola de Vilafranca y alguns y algunes mestres d’aquesta. Hi ha una mestra, a més, que hi va guanyar el premi espiral d’edublogs i que, a través del seu blog, m’ha arribat a ensenyar molt.
Ara no considero un blog com una espècie de diari en el més estricte dels sentits. Si que hi pot ser un diari però considerant-lo com un lloc on es van transmetent als demés els teus avanços, tot el que vas aconseguint, i idees pròpies que, d’aquesta forma, a més de valdre per a ajudar-nos a nosaltres mateixos a resoldre problemes també hi podran ajudar a altres persones.
Per a mi  un blog ha passat a ser una eina, una eina amb la qual hi puc tant transmetre als altres el que m’ha pogut ajudar a mi com buscar-hi ajuda o noves idees. 
A banda, i pegant la mirada al blog un altra volta, també he anat posant comentaris sobre les coses que m'anaven passant, sobre reflexions que jo mateixa anava fent però que no eren demanades en classe i pense, com a conclusió d'aquest text, que això pot ser siga el que m'ha fet que aniguera donant petits passos endavant, que aniguera descobrint i, a la vegada, anar ordenant les idees que anava tenint.

1 comentario:

  1. Thank you for stopping by! I really do appreciate your taking the time to leave a comment...I read each and everyone of them. I hope your day is a good one and that you will come back again soon. Take care. Nelson Souzza :)
    Un gran saludo desde Rio de Janeiro/Brasil

    ResponderEliminar