martes, 31 de mayo de 2011

Portafolis

Com que ara estic en el portafolis i no volia que el blog es quedara "abandonat" (perquè ara venen els exàmens i tampoc hi podré anar al dia com m'agradarie...) enganxe aquí la reflexió que he estret sobre la realització del portafolis:

         Un portafolis tal i com l'entenem tradicionalment és un material on guardem el treball que feiem a clase. Aquesta era la definició que jo li donava a aquesta paraula i tampoc anava tan mal encaminada però és prou diferent. Un portafolis digital, aquí on sou ara, és un lloc on, si, en certa manera anar guardant tot el que vas fent. Aquí mostres a la resta del món des del teu perfil o descripció fins a vídeos, documents, etc. En certa manera pot ser com un blog, no? A més, a la meva forma de veure, i pel que m'han comentat gent sobre aquest, és una eina per a avaluar. Una eina per a avaluar relacionada amb les TIC més o menys. Una forma d'avaluació en diversos sentits: nosaltres mateixos ens avaluem i també o poden fer els nostres professors. Quina cosa més rara, no? I com diria la meva àvia: "Això de veritat funciona?". Doncs si, crec que si, almenys pel que respecta a mi. Mentre anava escribint el que he avançat, el que he aprés, el que pensava i pense sobre les diferents eines virtuals que he conegut i he treballat, jo mateixa m'he anat adonant de la meua evolució, del meu desenvolupament i dels meus avanços pel que fa a les TIC. 
Què més puc dir? Clar que m'ha costat "pillar" com anava tot açò, i ara encara sé que hi ha coses que he passat per alt i que necessite rectificar o aprendre però, quina millor manera de millorar que de la mateixa forma que he començat amb el portafolis més que practicant, provant? El que tinc clar és que el que he aprés no ho vaig a oblidar i, pel contrari, vaig a millorar-lo ja que ho he aprés així, provant, investigant i preocupant-me jo mateixa per aconseguir dur-ho endavant i tenir un portafolis "digne".

Raquel Corbatón

No hay comentarios:

Publicar un comentario